Jdi na obsah Jdi na menu

Vaření a návštěva v semilské SONS

26. 3. 2017

neupravováno - ponecháno a zveřejněno tak, jak došlo

Minulých 14 dní jsme s mou  iris byly v jednom týdnu na školních povinných praxích a v druhém jsme měly Jarní prázdniny. ve čtvrtek 9 března jsem Ráno vstávala v půl sedmé a  dala Iris jíst sama pak i snídala. Mamka jela na rehabilitaci s kolenem, které má po operaci SAma mám na snídani, celozrnný rohlík a ovocný  jogurt a iovocný čaj. Mamka nás doprovodila na autobusovou zastávku.Přijel Jilemničák pak mi řekla ta do něj nastupovala jela přes Brannou do Jilemnice.paní a pražský autobus jel za ním. Pan řidič z pražáku vystoupil  a i  volal na nás abychom šly k němu také se mi ptal kam jedeme? A já, že do Semil. Jdeme do autobusu platím lístek  do Semil V Hrabačově při stoupila asi jen jedna paaní. V Jilemnici na autobusovém nádraží přistoupily  jaruška i ještě i  Anička. sedly si v autobuse se za nás. A tiše si povídaly. V Semilech vystupujeme jdeme do tyflocentra .Vyvenčila jsem \iris a pak jí dala do centra s jaruškou jsmešly do obchůdku koupit si svačinu.Já měla 2 tvarohové buchty a jeden meruňkový koláč. Zuzce bereme chlebíček paní prodavačka má už jenom chlebíčky s rybou. a Jirka si tu byl také pro sváču. V tyflu jsem dostala i pití Měli jsme na výběr,čaj, kávu či minerálku. Je nás tu pár povídáme. Iriska s Tobískem se vítají, pak s nimi Jaruška šla vyvenčit před sons. Hezky si hrají a venčí se. za nějakou půl hodinu přijel Láďa a Jirka a to jsou dnešní naši kuchaři, hlavní kuchař je Láďa  pomáhá i Jirka i Pavel. Láďa přivezl karbanátkové maso obalené v palačince a dané to celé do troj obalu Dal nám každému ochutnat, všichni jsme si pochutnali. Je to výborná svačina. Pak jsem si snědla koláč. a vzala si minerálku. Kluci mezi tím pilně pracují vaří rýži a   dělají s masem. asi v 13,00 jíme máme plněné paprikové lusky mletým masem a omáčku i rýži. Po obědě přijel i Rosťa nechtěl jim pomáhat a pořád se vymlouval. a pořád remcal. Od předsedy Pavla jsme dostaly k včerejšímu mezinárodnímu dni žen všechny ženy květinu. Anička a Péťa jeli dříve domů. My já s Iris a Jaruška s Aničkou jsme šly do tety, kde jsem si nakoupila. pak ještě i Iris vyvenčit a hurá na bus čekáme asi 30 minut nebo tak. Pro Aničku přijel na autobusový nádraží i její   syn Míra. Tak nás Jaruš dala na autobus, co jel do Jilemnice pak i se i loučíme. Loučíme  se a jde domů. a my s Iris také jedeme domů. V buse nás usadila mladá paní a  v Jilemnici nám pomohla vystoupit. v Jilemnici už čekala naše maminka jely jsme domů. Doma čekal taťka i švagrová s neteřičkami,šly jsme si i večeřet a hrát si. Děkujeme všem za dobrý oběd a za kytičky, a za doprovod Jarušce a Aničce. Kdo tu byl? Zuzka, s Tobiskem a i její maminka, Pavel s Ivankou, Láďa Rosťa jirka, liduška, Anička, Jaruška, já s \iris další snad jsem na nikoho nezapomněla. V centru v Semilech je vždycky příjemně,mezi námi zrakáči, a je vždy o čem poklábosit, anebo jen tak třeba něco vytvářet, či hrát třeba společenské hry.Ke konci naší návštěvy přišla jaká si paní jmenuje se Vlasta pak s ní povídám jaké to tu je a co vše se tady může přiučit a dovědět. Děkujeme všem za hezky vydařený den, a Jarušce a Aničce za doprovod do centrai zpět a na nákup.